Դիտարկում եմ ըկերոջս բլոգը

Ես  այսօր  ստուգել  եմ  Էլինարի  բլոգը։  Հիմա  ես  կպատմեմ  նրա  բլոգի  մասին։Ինձ  դուր  եկավ  Էլինարի  բլոգի  կոկիկությունը  Էլինարի  բլոգի  պաստարը  շատ  դուր  եկավ  ինձ։Էլինարի  բլոգում  բոլոր  տեսանյութերը  արված  էր։Ինձ  դուր  եկավ  «Ճամփորդ  մեղու» պատումի  նկարված նկարը

Օրինակ  մեղուների  մասին    տեղեկատվականը    տեքստի  առաջադրանքները  արված չէին։  Մեղուների  հովիվը  և արջերը տեքստը  կտրած  չէր։Նա  վարպետության  դասը  պատումի  կարգ  չի  նշել։   Հիմա  ես  կթվարկեմ  բոլոր  չկտրված  գրառումները  չնայած  համայրա  բոլոր  գրառումները   կտրած  չէին,  օրինակ  կտրած  չէր    լրացուցիչ14․04   Մեղուն  ու  մարդը  և  три  медведя: Նա  ապրիլին  գրել էր  33  գրառում,  իսկ  մայիսին  գրել  էր  13  գրառում։Ես  հիմա  կթվարկեմ  Էլինարի  կարգերը  նա  ուներ  15  կարգ  այդ  կարգեր   անուններն  են  ՝ Ես  ուսումնական  նախագիծ, Կաքավիկ  ռադիո,  Անգլերեն, Ես  և  շրջակա  աշխարհը,   Ձմեռային  ճամբար,  Մաթեմատիկա,  Մայրենի, Բանավոր  մաթեմատիկա, Մարմնակրթություն,Նախագծեր,ՈՒսումնական ամառ,Ուսումնական գարուն,ՈՒսումնական  ճամփորդություններ, Ուսումնական նյութեր, Ռուսերե Նաև  ինձ  դուր  եկավ  «Իմ  երազած  տունը»  պատումը։  Բայց  նրա  պատումները  շատ  կարճ  էր,  նա  գրել  էր  սխալ  երևէջ  բառը։։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով