Մայրենի փետրվայն ֆլեշմոբ

Անուն, ազգանուն*
Դպրոց*
Արևելյան
Արևմտյան
Հյուսիսային
Հարավային
Այլ
Դասարան*
4-րդ
5-րդ
1.  Դասավորի՛ր տառերն այնպես, որ բառ ստացվի: 

Առաբարն, ումաթյնան, քիգր, ցատսիբաես, իմանրեյ

2. Ի՞նչ  բառակապակցություն է գաղտնագրված։

Հուշում՝ բառակապակցությունը կապ ունի Մխիթար Սեբաստացու ծննդյան օրվա հետ։ Յուրաքանչյուր տառ ունի իր թվային արժեքը, բացի և, օ, ֆ տառերից։

2,1,1000,1,5000,1,400,8,400,9,5,5000,6000,200,1,400   ֆ,30,5,500,200,600,2

3.  Բառքամոցի հնարի կիրառությամբ «Տյառնընդառաջ» բառի տառերով որքան հնարավոր է շատ բառեր ստացի՛ր։

4.Բնության 4 տարրերից ո՞րն է «Տյարընդառաջ»-ի խորհրդանիշը։

Ջուրը
Հողը
Կրակը
Օդը

5.  Նկարներում պատկերված են մարդիկ, ովքեր մեծ դեր ու նշանակություն ունեն կրթահամալիրի համար։ Ի՞նչ գիտես նրանց մասին։ 

Подпись отсутствует

Աշոտ  Բլեյանը  հիմնադրել  է  կրթահամալիրը  և  կնքել  Մխիթար  Սեբաստացու   անունով։

6. Սրանք պատասխաններն են։ Հարցերը ի՛նքդ գրիր։

—Քեզ  դուր  է  եկել   ձմեռային  ճամբար  նախագիծը։

·       -Այո, այդ նախագիծը ինձ դուր է եկել։

—Անվան  օնլայն   բառարանը  քեզ  ինչ-որ  բանով օգնել է։

·        -Իհարկե, այդ բառարանը օգնել է, որպեսզի պարզեմ իմ անվան նշանակությունը։

—Դուք  կարդացել  եք  Հովհանես  Թումանյանի  գիրքը։

·        -Կարդացել եմ այդ գիրքը և ընկերներիս էլ խորհուրդ կտամ, որ կարդան։

—Դուք  ճամփորդել   եք  սահադաշտ  այտեղ  ինչ  է  տպավորվել։

·        -Իհարկե, այդ ճամփորդությունը շատ լավ է տպավորվել հիշողությանս մեջ։

1)—Քեզ  դուր  է  եկել   ձմեռային  ճամբար  նախագիծը։

2)—Անվան  օնլայն   բառարանը  քեզ  ինչ-որ  բանով օգնել է։

3)—Դուք  կարդացել  եք  Հովհաննես  Թումանյանի  գիրքը։

4)—Դուք  ճամփորդել   եք  սահադաշտ  այտեղ  ինչ  է  տպավորվել։

7.  Այս բառերից տեղ ցույց տվող բառեր ստացի՛ր։

Հիվանդ, հյուր, դարբին, հայ, վրացի, ծեր, հույն, սուրճ

8.    Ո՞րն է «արձան կտրել» դարձվածքի իմաստը։

• Քանդակել
• Գողանալ
Քարանալ
• Մրսել

9.   Ո՞վ է պատկերված նկարում։ Հարցազրույց վարի՛ր նրա հետ։

Подпись отсутствует

—Բարև  ձեզ  Հովհաննես  Թումանյան

—Բարև

—Դուք  ինչպես  եք  ստեղծագործել  ձեր  հեքիաթները։

—Ես  նայել  եմ  իսկական  կյանքին  և  գրել  օրինակ  տեսել  եմ, որ  շունը  և  կատուն  կռվում  են  և   դա  գրել  եմ  միփոքր  բան  ավելացնելով։

—Լավ  ես  հասկացա  ստեսցյուն  Հովհաննես  Թումանյան

—Ստեսցյուն

10. Երբ մտածում ես «հեքիաթ» բառի մասին, ի՞նչ այլ բառեր են մտքովդ անցնում, որոնք նկարագրում են այն։ Մտքիդ եկած 3-5  բառը գրի՛ր, ապա դրանցից մեկը միացնելով «հեքիաթ» -ին, վերնագիր դարձրո՛ւ և մի հետաքրքիր ու զվարճալի պատմություն հորինի՛ր։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով